Det er vigtigt med opbakning fra netværk og lokale samarbejdspartnere. Det giver bedre muligheder for at få udført de planlagte aktiviteter til gavn for fællesskabet. Jo større opbakning des større succes opnå klubben. Ved at støtte klubbens børn og unge kan det også give et positivt medejerskab i lokalområdet.

BRUG OS, SOM SPARRINGPARTNER

TAEKWONDO er en intens olympisk disciplin med action, styrke, smidighed, hurtighed, fokus og dramatik. Alt sammen noget, som også kendetegner en moderne virksomhed. Derfor er TAEKWONDO også en god sport at profilere sig med.

Alle undersøgelser viser tydeligt, at netop sport er en af de mest effektive måder, hvorpå man kan opnå størst mulig eksponering og positiv omtale af sit produkt eller budskab.

HVOR OG HVORDAN KAN BUDSKABET FORMIDLES?

Ved konkurrencer, opvisninger og træningslejre opstår der forskellige eksponeringsmuligheder, som bl.a.:

• Flyers, plakater, pjecer, bannere, hjemmeside og pressemeddelelser

• Print på taekwondo-uniform

• Print på klubdragter, t-shirts, kasketter, tasker og håndlæder

• Print på Kampveste og beskyttelseshjelm

Hvert år afholdes der ca. 20 store TAEKWONDO stævner. Arrangementerne er både i og udenfor Danmark. De tiltrækker mange tilskuere, og de store turneringer dækkes som regel af lokale, landsdækkende og udenlandske aviser, radio, tv samt sociale medier.